dimecres, 1 d’abril del 2020

LA CANÇÓ DE LA SETMANA

Hola xics,

Què vos sembla si fem entre tota la comunitat educativa (mares, pares, abuelos i abueles, alumnes i professionals) una llista de cançons que ens transmeten bon rotllo i ens alegren el dia sols escoltar-les.

Per exemple a mi m'agrada escoltar "No importa que llueva" d'Efecto pasillo.


I a vosaltres? Penseu una cançó i escriviu un comentaria baix d'aquesta entrada del blog dient qui sou i quina cançó vos transmet alegria i ganes de ballar.

Cada setmana anirem penjant les cançons elegides al blog per omplir les nostres cases de música!!!

5 comentaris:

  1. HOLA! sòc sara la tutora de 3D! una cançó que
    em transmet molta alegria i energia és "viva la vida" Coldplay, espere que vos agrade!

    ResponElimina
  2. HOLA soc Montse, educadora de secundaria, la cançó que he elegit és Alegria de El Diluvi.
    Sempre que la senc em pose a ballar, espere que vos passe el mateix.

    ResponElimina
  3. Hola a tots i a totes. Sòc Esther la tutora de 3A. En primer lloc ENHORABONA a tots, ho esteu fent genial. La caçó de "MADRE TIERRA" de Chayanne m'alegra molt, em desperta un gran somriure i em convida a ballar. T'animes?

    ResponElimina
  4. Hola xics i xiques, sòc Lluís educador de secundària, vos propose escoltar esta cançó 'avuí va bé' de Jah Macetas per a eixos dies que es fan tant llargs a casa, avuí anirà bé i demà també.

    ResponElimina
  5. Hola a todos. soy Santi Musica i os propongo una canción super bonita. Shallow. https://youtu.be/bo_efYhYU2A
    Esta en ingles pero transmite un mar de emociones. Cuidaros

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...